[Gelistirici] Paketler (review) listesi ve paket istekleri

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
29 Ağu 2009 Cmt 00:54:25 EEST

2009/8/28 Taner Taş <taner at pardus.org.tr>:
> Merhaba,
>
> * Depolara girecek paketlerin değerlendirilmesi maksatlı kullandığımız "paketler" eposta listesinin "package-review" adlı
> başka bir liste ile değiştirilmesi (Yeniden üyelik gerekmeyecek, belki arşivler de aktarılabilir)

Bu işi bugzilladan yapmayacak mıyız? Niye artık bir daha
kullanmayacağımız bir listede değişiklik yapıyoruz? Ayrıca bu
birşeyleri ingilizceleştirme işi için daha geçen gün bu konuda topluca
bir karar verilmeli denmemiş miydi yine bu konuyla ilgili bir
threadde.

> * 2009 sürümü çıktığından bu yana girilen hata kayıtlarının önemli bir kısmını paket isteklerinin oluşturması ve bu nedenle
> ilgi duyan paketçilerimizin konuyu kendi aralarında ele alması için, Bugzilla'daki "Yeni Paket / New Package" bileşenine ön
> tanımlı CC olarak paketçilerimizin takip ettiği bir liste tanımlanması
>
> * Bu listenin de yukarıda bahsettiğim "package-review" listesi olması
>
> konularını görüşlerinize sunmak istiyorum.

Paket gözden geçirme ile yeni paket isteğinin ne alakası var? Yeni
yapılmış paketleri review'a alıyoruz araya hataları sokmak mantıklı
görünmüyor bana. O hatalar zaten bugzilla listesine düşüyor ayrıca
bugzillada arama kaydetme, kaydedilen aramayı rss ile takip etme gibi
güzellikler var. İsteyenler bunları da gayet kullanabilir

Türker