[Gelistirici] [Hata 10981] No rar package in Pardus 2009 repository

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Ağu 2009 Pzt 11:09:34 EEST

On Monday 24 August 2009 11:00:02 Doruk Fisek wrote:

Öncelikle rar'ı benim de kullanmam gerekiyor, depoda olmaması  kullanıcı
olarak bana da zorluk çıkarıyor.

> Ama burada onemli nokta "lisanslarini bile bile kullanmak" kismi. Bence
> depolardaki elde kaynak kodu olmayan tum paketlerin kurulumunda
> kullaniciya uyari cikarmamiz ve bu konuda uyarmamiz gerekiyor.

+1

En doğrusu bu tip yazılımlar için ayrı depo - yapılması maktıklı mı ayrı soru
tabii.
Ama kullanıcıya bilgilendirme yapmak kesinlikle lazım.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroğlu <ekin_at_pardus.org.tr>

... What if what you do to survive // Kills the things you love - [Bruce
Springsteen / Devils & Dust]