[Gelistirici] paket degerlendirme sureci sorunsali

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
23 Ağu 2009 Paz 09:31:37 EEST

Sun, 23 Aug 2009 01:51:44 +0300 (EEST), Taner Taş
<taner at pardus.org.tr> :

> * Post betiği ile paketle ilgili değişiklikleri de hata kaydına
> yansıtılır.
> * Hata sahibi, paketin yer alacağı bileşen belirlendikten sonra el ile
> atanır. Çünkü paket değerlendirme sürecine mevcut sürümlerde hangi
> bileşene dahil olacağı da dahil edilmelidir.
"Hata sahibi" paketler listesinin kendisi olabilir. Bilesen sorumlusuna
atamanin ya da onu cc'ye eklemenin cok gerekli olmasa gerek, zaten
paketler listesini aliyor olacak o kisi.

Diger mesajinda yazdigin oneriler bana mantikli geldi [1].

                   Doruk

[1] paketler listesinin adini degistirme disinda. Onun tek basina degil,
uzerine karar alinmasi kacinilan daha genel bir sorunun
(Turkce/Ingilizce gelistirme yapmak) parcasi olarak degerlendirilmesi
gerekir.