[Gelistirici] paket degerlendirme sureci sorunsali

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Ağu 2009 Cmt 12:44:55 EEST

Sat, 22 Aug 2009 11:21:11 +0300, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> Pardon *bileşen* diyecektim.
Bilesen sorumlularini belirleyelim, ona itirazim yok (hatta sayisini
unuttugum kere/zaman diliminde gundeme getirdim bunu bu listede) ama
ikisi birbirine o kadar da bagimli konular degiller.

Su anda paket degerlendirme sureci e-posta listesi uzerinden bilesen
sorumlulari olmadan yuruyor. Yine Bugzilla uzerinden de bilesen
sorumlusu olmadan yuruyebilir. En azindan takibi daha kolay olur.

                   Doruk