[Gelistirici] ag arabirimleri ayarlari icin netcf kullanimi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
21 Ağu 2009 Cum 20:37:58 EEST

2009/8/21 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> 21 Ağustos 2009 Cuma günü (saat 18:49:37) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:

> COMAR ya da network backend'de değişiklik gerekiyor ve bu değişikliği
> yapmak
> için izin istiyorsan, izne gerek yok, yamaları listede gözden geçirdikten
> sonra depolara alabiliriz.
>
> Biri yapsın diyorsan, "ben yapmazsan kimse yapmaz" diye düşünebilirsin :)
> Senden başka sanallaştırma ve köprü kelimelerini bir arada kullanan
> geliştirici bilmediğimden, senden başkasının bu konuya el atıp gerekli
> değişiklileri yapacağını sanmıyorum. Yardıma ihtiyacın olduğunda yardım
> [...]

Sen de haklisin tabii Bahadir hocam, keske vakit bulabilsem de yapabilsem.
Bir de tek satir kod yazmayali 11 yil falan olmustur herhalde :)

Benden haber vermesi, belki baska gelistiricilerimizden veya mesaji okuyup
ilgisini ceken baska kisilerden ben bunu yaparim diyen cikabilir :)

Konu ile ilgili baska bir yazi:

http://www.linux-kvm.com/content/netcf-silver-bullet-network-configuration

--
Emre