[Gelistirici] ag arabirimleri ayarlari icin netcf kullanimi

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
21 Ağu 2009 Cum 19:59:51 EEST

21 Ağustos 2009 Cuma günü (saat 18:49:37) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> netcf ile ilgili sayfa su: https://fedorahosted.org/netcf/
>
> Sizce bunu Pardus'a dahil edebilir miyiz?

COMAR ya da network backend'de değişiklik gerekiyor ve bu değişikliği yapmak
için izin istiyorsan, izne gerek yok, yamaları listede gözden geçirdikten
sonra depolara alabiliriz.

Biri yapsın diyorsan, "ben yapmazsan kimse yapmaz" diye düşünebilirsin :)
Senden başka sanallaştırma ve köprü kelimelerini bir arada kullanan
geliştirici bilmediğimden, senden başkasının bu konuya el atıp gerekli
değişiklileri yapacağını sanmıyorum. Yardıma ihtiyacın olduğunda yardım ederiz
elbette, backend de değiştiririz, model de.

Kolay gelsin,
Bahadır