[Gelistirici] Paketlerimi bırakıyorum

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Ağu 2009 Sal 11:24:27 EEST

Merhaba,

Mon, 03 Aug 2009 19:59:01 +0300, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Yanlıs hatırlamıyorsam Eren de üniversiteye hazırlık sürecinde
> paketleriyle ilgilenmeyi durdurmuştu ancak bu zorunlu bir ayrılık
> olduğundan ve bir dönüşü de olacağından, bakıcısız işaretlememiştik
> (ya da tamamen sallıyorum).
Salliyorsun abi. Cok degil, daha birkac ay once net olarak 1 aydan fazla
paketlerinden ayri kalacak gelistirici paketi uzerinden biraksin diye
konusuldu ve ben de buna gore hareket ettim contrib deposunu
isaretlerken.

Uzerinde tartisilan konularin genel politika haline gelebilmesi icin ne
yapilmasi gerekiyor bilmiyorum (uc imzali kararname?) ama bu olmadikca
mehter takimi gibi 2 ileri 1 geri gidip ayni konulari tekrar tekrar
gundeme getiriyoruz. Ben kendi adima Serdar'in oturup 3 paragraf o zaman
dile getirdigi ayni seyleri tekrar yazmaya harcadigi zamana ve emege
acidim acikcasi.

                   Doruk