[Gelistirici] Paketlerimi bırakıyorum

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 22:28:51 EEST

2009/8/3 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> ilgilenemeyeceğim.
> >

> Yanlıs hatırlamıyorsam Eren de üniversiteye hazırlık sürecinde
> paketleriyle ilgilenmeyi durdurmuştu ancak bu zorunlu bir ayrılık
> olduğundan ve bir dönüşü de olacağından, bakıcısız işaretlememiştik (ya
> da tamamen sallıyorum).
>
> Sonuçta bence paketler senin üstünde durabilir, ilgilenilmesi gerektiği
> zaman ilgilisi ilgilenebilir.

Kişiden bağımsız konuşuyorum, bu fikir bana pek mantıklı gelmiyor. Ben
şahsen üzerimde olmayan paketlerin takibini yaparken zorlanıyorum, ayrıca H.
İbrahim'in paketlerinin birinde bir sorun çıktı diyelim, paketin pspec'ine
bakıp, en son güncelleyene hatayı atamaktansa direk o anki ilgilisine atamak
formaliteden kurtulmak değil midir?

Kimse paketlerin üzerine çökmüyor neticede :) Bakımını yaptığım bir paketle
ilgilenmek isteyen biri beni ikna ettiği zaman (ikna derken, bin dereden su
getirmem, merak etmeyin :) ) o paketi bakımıyla ilgilenme işini yeni
ilgilisine bırakırım, neden bırakmayayım ki?

Paketlerini herhangi bir nedenden dolayı bakamayacak durumda olan bir
geliştiricinin paketlerinin "Pardus - admins at pardus.org.tr" olarak
işaretlenmesi, ilgilenecek biri olduğu zaman da geliştirici listesine
e-posta atıp paketleri sahiplenmesi taraftarıyım ben.

> Hayırlı tezkereler :)

+1 :)

--
- Serdar Dalgic