[Gelistirici] Yaf(a)ray paket(ler)i

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Ağu 2009 Pzt 12:02:11 EEST

Merhaba,

On Monday 03 August 2009 11:21:27 Onur Küçük wrote:

>  Yafaray sistemi yafray geliştiricileri tarafından hazırlanıyor (baştan
> yazmışlar sanırım lisans hikayesi için). Depoya alınacak kadar kararlı hale
> geldiyse yafaray a geçebiliriz (paketin adını değiştirmek bence yeterli).
+1,
>  Blender kısmını bilmiyorum ama teknoloji olarak güzel bir şeye benziyor.

Bence dep olarak da yazabiliriz, hatta yazmalıyız. Kullanım olarak çok şey
katıyor, dağıtım olarak blenderi yafaray destekli olarak sunmuş oluruz.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroğlu <ekin_at_pardus.org.tr>

... What if what you do to survive // Kills the things you love - [Bruce
Springsteen / Devils & Dust]