[Gelistirici] Contrib deposunun düzenlenmesi

ertan ert976 at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 11:57:50 EEST

> Paketlerin taşındıkları bileşenleri [2] adresinden takip edebilir,
> öneri ve şikayetlerinizi bana iletebilirsiniz.
> İyi çalışmalar
> Türker
> http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/component/turker/contrib_devel_new

Merhaba,

./applications/multimedia/devede/pspec.xml  optical -> multimedia/editor
./applications/network/filezilla/pspec.xml network/download -> network/ftp

altında olsa iyi olur.

./applications/multimedia/cinelerra/pspec.xml multimedia/editor altına

alabilirsin.

./applications/multimedia/lives/pspec.xml multimedia/editor problem yok.

Benim paketlerim dışında fark ettiğim miro programı iki yerde geçmiş.

Saygılarımla
Ertan Argüden