[Gelistirici] Contrib deposunun düzenlenmesi

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
28 Nis 2009 Sal 03:08:21 EEST

2009/4/28 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>:
> Turker Hocam ayin 26'sinda stable'a yapilmis commit'ler halen binary paket
> haline gelmemis (ornek limewire). Var midir bir sebebi yoksa contrib paket
> yaratma islemi haftada bir vs. mi yapiliyor?

Farm postalarından da görebileceğiniz üzere limewire ve merkaartor
paketleri bugün derlendiler. Bu gece depolar eşlendiğinde
kullanıcılara ulaşacaklar.

Farm mümkün olduğu sürece her gün düzenli olarak çalışıyor. Çoğu zaman
günce birkaç kez çalışıyor hatta. Buildfarm listesine [1] gelen
postalardan detaylara ulaşabilirsiniz.

Yalnız bu hafta sonu bilgisayarım bozulduğundan ve internete düzgün
bir şekilde erişemediğimden kısa süreli bir gecikme yaşadık.
Güncelleme mesajlarında da acil bir durum belirtilmediğinden derleme
işleminin 1-2 gün gecikmesinde bir sakınca görmedim.

> Bekliyoruz :)

Paketlerin yeni bileşenlere dağılması işinin bu haftabaşı bitmesini
umuyordum fakat yukarıda değindim problemden dolayı maalesef ki
haftasonu bu konuda çalışma şansım olmadı. Şu ana kadar paketlerin
yaklaşık yarısı yeni yerlerini buldular. Geriye kalanları da bu
haftasonuna kadar tamamlamayı hedefliyorum.

Contrib-2009 farmı ile ilgili çalışmalar da muhtemelen bu süre sonunda
hazır olur ve önümüzdeki hafta contrib-2009 paketlerini hazırlıyor
derliyor oluruz. (Pardus deposundaki bağımlılıklar elverdiğince tabii
ki.)

Paketlerin taşındıkları bileşenleri [2] adresinden takip edebilir,
öneri ve şikayetlerinizi bana iletebilirsiniz.

Elde olmayan sebeplerden de olsa oluşan gecikmelerden ötürü affola.

İyi çalışmalar
Türker

[1]: http://liste.pardus.org.tr/buildfarm/
[2]: http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/component/turker/contrib_devel_new