[Gelistirici] [paketler-commits] r64482 - in 2009/devel: . desktop/toolkit/gtk/libglade desktop/toolkit/gtk/libglade2

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Nis 2009 Per 20:28:39 EEST

On Thu, 23 Apr 2009 20:15:29 +0300
Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> wrote:

> Benim galiba gözden kaçırdığım veya tam anlamadığım bir şey var.
> libglade henüz depoda değilken libglade bağımlılıkları nasıl depoda
> oluyor? Kdepim libglade'e mi bağımlı? Bağımlıysa nasıl kdepim'i
> emerge edebiliyorsun? devel deposunda mı emerge yapıyorsunuz?

 elle gerekli paketleri derlerken ya da o yolda gerekli paketlerin
sırasını çıkarırken sorun oluyor.

 Pisi de gentoo emerge gibi kaynak depo desteği de var. Svn depolarında
yaptığımız pisi-index.xml dosyaları ile hem emerge işlemi yapılabiliyor
hem de bir sürü betikte indeks dosyası ile işlem yapıyoruz.

 Bir paketin adını değiştirdiğimizde replaces yazmazsak ya da ters
bağımlılıklarını düzeltmezsek index saçmalıyor ve bazen kullanılamaz
hale geliyor. Ters bağımlılıkları hemen düzeltsek iyi olur. Düzelince
haber et indeksi güncelleyeyim.