[Gelistirici] [paketler-commits] r64482 - in 2009/devel: . desktop/toolkit/gtk/libglade desktop/toolkit/gtk/libglade2

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
23 Nis 2009 Per 20:15:29 EEST

2009/4/23 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Sorun bundan öte svn'deki index'te libglade2 bağımlılıkları hala bulunduğu
> için emerge edemiyorum. Şimdiye kadar hangi paketlerin öncelikli olduğunu
> öğrenmek için bu komutu kullanıyordum; ama şu an kullanamıyorum:

Benim galiba gözden kaçırdığım veya tam anlamadığım bir şey var. libglade
henüz depoda değilken libglade bağımlılıkları nasıl depoda oluyor? Kdepim
libglade'e mi bağımlı? Bağımlıysa nasıl kdepim'i emerge edebiliyorsun? devel
deposunda mı emerge yapıyorsunuz?

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net