[Gelistirici] 2009 ruby ve xfsprogs

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Nis 2009 Per 17:28:09 EEST

On Thu, 23 Apr 2009 17:21:26 +0300
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> İhtiyaç duyan şey ruby değil, ruby'nin emacs betiğini içeren
> ruby-mode paketi. Bu paketi geçici olarak source'dan çıkaralım mı?

 emacs olmadan da ruby çalışabiliyor, bu betik emacs  e özellik
katıyor, ruby nin hayatında bir şey değiştirmiyor doğru anladıysam.
Ruby kullanmak için emacs e ihtiyaç duymuyoruz, emacs bağımlılığı
yazılmamalı.

 Ruby'yi bölüp bu betiğin olduğu paketi ruby-emacs-addon gibi bir
isimle koymak bir çözüm olabilir, ama bence ruby emacs e hiç bir şekilde
bağımlı olmamalı.

> actions.py'deki symlink kodları gereksiz kalmış 3.0'a geçince,
> hallettim.
>
> parallel build sorunuyla ilgileniyorum şimdi.

 oki doki