[Gelistirici] 2009 ruby ve xfsprogs

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
23 Nis 2009 Per 17:21:26 EEST

23 Nis 2009 Per tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Merhaba,
>
>  ruby paketi derleniyor ancak paketler oluştuktan sonra emacs
> bağımlılığı yüzünden yüklenemiyor. Emacs paketi depoda yok ama diğer
> taraftan ruby çalışmak için emacs e ihtiyaç duyuyor mu ? Bence bu
> bağımlılığı kaldırmamız lazım.

İhtiyaç duyan şey ruby değil, ruby'nin emacs betiğini içeren ruby-mode
paketi. Bu paketi geçici olarak source'dan çıkaralım mı?

>  xfsprogs derlenmiyor, paralel derlemede sorun çıkarıyor, -j1 ile
> derleyince paket oluştu ama oluşan dosyalarda sorun var yanlış dosyalar
> üzerine yazılıyor
>
>  /lib/lib*.so  oluşmalı ve /lib altında bu so dosyaları için sürüm
> numaralı dosyalar symlink ile oluşmalı
>
>  /usr/lib/libhandle.so yine ldscript olarak kalmalı

actions.py'deki symlink kodları gereksiz kalmış 3.0'a geçince, hallettim.

parallel build sorunuyla ilgileniyorum şimdi.