[Gelistirici] translations.xml

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 08:32:52 EEST

Selamlar;

2009/4/21 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Sadece Turkce bilenler icin sorun olur mu? Bu "uyari" ya da "warning"
> verse, eger hala bu sekilde commit edilmisse, bir orumcek paketleri tararken
> translations.xml bulamadiklarini bi yere not alsa, haftada 1 email atsa su
> paketlerin translation.xml'i yok, duzeltin diye. Gonulluler veya
> gelistiriciler bunlari duzeltebilse.
>
> Hatta daha once soylemistim, web'de bir interface olsa, girildiginde random
> translation.xml olmayan paketleri secip, kullaniciya cevirme ve submit etme
> olasiligi sunsa, bir gelistirici de bakip onay verse vs. vs.

Emre Bey, dedikleriniz güzel fikirler ama yapılması için gereken iş gücü
daha elzem olan başka işlere aktarılabilir. Paketin açıklamalarının
çevirisini yapmada da öncelik paketçisinde olmalı bence, çünkü paketi en iyi
tanıyan kişisi paketçisidir (ya da öyle olmalıdır).

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/repository-scripts/ altına baktım,
translations.xml'i olmayan paketleri çıkaran bir şey bulamadım, ama sanki
bir yerlerde öyle bir script vardı diye aklımda kalmış, büyük ihtimalle
yanılıyorum ama hatırlayan varsa dürtsün. Yoksa da böyle bir script yazılıp
bir dosyaya hangi paketlerde translations.xml dosyasının eksik olduğu
gösterilebilir.

warning mi versin, katı bir şekilde illa da translations.xml de mi olsun,
şahsen ikisi arasında tercih edemedim. paket yaparken dışarıda kalan
dosyalar için warning veriliyordu, translations.xml'in olmaması da bu
şekilde bildirilirse daha uygun olur sanki.

-serdar