[Gelistirici] translations.xml

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 00:10:05 EEST

2009/4/20 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Bence güzel olur, tek sıkıntı sadece İngilizce bilen birisi biraz
> sıkıntı yaşar. Ona da review sırasında mutlaka yardım etmemiz gerek.

Sadece Turkce bilenler icin sorun olur mu? Bu "uyari" ya da "warning" verse,
eger hala bu sekilde commit edilmisse, bir orumcek paketleri tararken
translations.xml bulamadiklarini bi yere not alsa, haftada 1 email atsa su
paketlerin translation.xml'i yok, duzeltin diye. Gonulluler veya
gelistiriciler bunlari duzeltebilse.

Hatta daha once soylemistim, web'de bir interface olsa, girildiginde random
translation.xml olmayan paketleri secip, kullaniciya cevirme ve submit etme
olasiligi sunsa, bir gelistirici de bakip onay verse vs. vs.

Emre