[Gelistirici] [paketler-commits] r63364 - 2009/devel/util/misc/tidy

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
20 Nis 2009 Pzt 14:40:09 EEST

2009/4/20 Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr>

> istediğim
>
> Sanırım bu listede yer alan en talihsiz ifadelerden birisi bu oldu...
> Lütfen
> konu hakkında zerre kadar bilgisi olmayanlar o konuda laf etmeden önce
> biraz
> araştırma yapıp bilgi edinsinler. Yoksa bu tartışmaların bir yere gitmesini
> beklememiz saflıktan öteye gitmez...

Hiçbir şey anlamadım desem yeri. Konu hakkında (en başta Doruk'un yazdığı
mesaja bakınız) bir şey söylemiyorum, sadece bu başlığa bir şey yazmak için
hukukçu olmanıza gerek yok demişim.

> Hukuki konuları hukukçulara bırakmak en doğrusu. Tabii ki bu, "bu konularda
> bizim herhangi bir diyeceğimiz olmayacaktır" manasına gelmiyor. Ancak fikir
> ve görüşlerimizin uygulanabilirliği ve hatta manalılığı konusunda şüpheli
> olmamızın, makul ve mütevazı bir tavır takınmamızın hem tartışmanın
> selameti,
> hem de ortaya çıkan sonucun hepimizin işine yaraması için gerekli olduğunu
> da
> unutmamak gerekiyor.

Burada konu başka yere gitmiş, başka şeyden bahsediyorsunuz. Eğer başlık
hakkındaki düşüncemi eleştirmek istiyorsanız özetçe şöyle demiştim: "Sadece
Doruk'un düşüncesine katılıyorum." <= Katılıp katılmama özgürlüğümü *kullanma,
liste sakinleriyle bu düşüncemi paylaşma* özgürlüğüm var sonuçta =)

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net