[Gelistirici] 2009 paketlerindeki Release'lerin temizlenmesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
20 Nis 2009 Pzt 11:11:10 EEST

Merhaba,

Mon, 20 Apr 2009 10:55:57 +0300, Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> :

> Fakat, Pardus 2007 süresince yapılan değişiklikler hem 2007 hem 2008
> paketlerinde, Pardus 2008 süresince yapılan değişikliklerse 2008
> paketlerinde zaten mevcut. SVN loglarında da zaten yine büyük
> miktarda tarih bilgisi barındırıyoruz. Bunları 2009 paketleriyle
> yeniden duplicate etmeye gerek yok gibi geliyor bana. Tamam, "ne
> zararı var" denilebilir ama, boşu boşuna paketlerde ve index'te
> taşınıyor bu bilgi. Zaten gereksiz Conflict/Replaces/StrictDep'leri
> sileceğiz paketlerden, bunları da temizlemek çok yormaz diye tahmin
> ediyorum.
Soyle dusunebilirsin, o paketlerdeki yazilimlar niye changeloglarini
cope atmiyor? Bu changeloglar pakette, kiyasla (sikistirildigindan) cok
cok az yer kapliyor.

Indekste tasinmamasi icin ise listede cesitli oneriler donmustu, onlara
goz atabilirsin cozum icin diye dusunuyorum.

"History" adi uzerinde o paketlerin ve Pardus'un tarihinin bir parcasi.
Asgaride o paketlere gecmiste emek veren insanlara saygi acisindan,
isimlerinin ve yaptiklarinin o paketlerde tasinmaya devam etmesi
gerekir.

                   Doruk