[Gelistirici] Ahenk 2.0 Planları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
10 Nis 2009 Cum 09:57:01 EEST

Cuma 10 Nisan 2009 günü (saat 09:12:02) Gürer Özen şunları yazmıştı:

> Yok atıl bekleyen bir client yeterli, ihtiyaç duyulan yerlerde opsiyonel de
> olabilir bu özellik.

Öntanımlı aralıklarla politika denetliyor olacak istemciler, bu yüzden Jabber
olmadan da çalışabilir sistem. İstemci bilgilerini LDAP sunucuda tutuyor
olacağız, Jabber kimlik doğrulamayı da LDAP üzerinden yaparsak birden fazla
yerde hesap yönetmek gerekmeyecek.

"atıl bekleyen bir client yeterli" kısmını "Jabber sunucuya gerek yok" olarak
anladım, doğru mu bu? Böyle bir bilgi gelmedi bana :)