[Gelistirici] initramfs'deki INIT ve LEVEL degiskenleri

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Nis 2009 Per 13:37:08 EEST

2009/4/9 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Bu bizim aldığımız bir karardı, init 3 den yukarısı öntanımlı olarak
> birbirinden farklı değil, belki bu kararı değiştirebiliriz.
>
>  Bu init seviyesi /etc/inittab daki açılış seviyelerini belirliyor, 3 ve
> üstünün kendi arasında farklı olmasını istersek o seviyelerin müdür
> tarafından
> anlaşılması (inittab da müdür e verilen parametreler olması) gerekiyor

Onur Hocam anlamaya calisiyorum. Ancak ben init 3 degil, init=1 desem ya da
"single" anahtar kelimesini eklesem de single user modda calistiramiyorum
sistemi.

Bildigim kadari ile init 2 veya init 3 seviyesi multi user ama grafiksiz mod
olarak "common practice" olmus durumda. Belki biz de bu practice'i takip
edebiliriz.

Sistem daha /newroot 'a gecip calismaya baslayamadigi icin /etc/inittab
'dakilerin veya mudur'un durumuna henuz gelemedim  :)

--
Emre