[Gelistirici] sahipsiz paketler

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
9 Nis 2009 Per 10:53:53 EEST

07 Nisan 2009 Salı 15:33 tarihinde Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr> yazdı:

> Salı 07 Nisan 2009 günü (saat 14:19:01) Onur Küçük şunları yazmıştı:

Merhabalar,
Henüz svn hesabım yok, fakat  Gökmen Görgen ve Cihan Okyay'ın desteği ile
paketleme çalışmaları yapıyorum. Şuan katkı deposunda 5 paketim bulunmakta.
Bu maili görünce katkı deposundaki 408 paketi incelemeye başladım. Çok
karmaşık olmayan bir kaç tanesini izniniz olursa üzerime almak istiyorum. 15
Nisan akşamına kadarda var olan boşluğumda Pisi API lerini iyice kavramaya
çalışacağımz, zaten pyhton ve django üzerinde çalışıyorum şuan. Almak
istediğim paketler şunlar:

gajim
kadu
kismet