[Gelistirici] sahipsiz paketler

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
7 Nis 2009 Sal 15:33:25 EEST

Salı 07 Nisan 2009 günü (saat 14:19:01) Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Merhaba,
>
>  Şu anda Pardus deposunda 283, Contrib deposunda 408 adet sahipsiz paket
> var.

Bende mail atacaktım buradan yazman daha ii olur sanırım :)

[1] mailinde söylediğim gibi depoda bakıcısız duran (bana göre de gereksiz)
Java arşivleri var. Eğer bu tarz paketler inşa bağımlılıkları olmadığı sürece
(Openoffice paketinin xerces-java paketi gibi) ayrı ayrı derleterek depoya
almaya gerek olmadığını düşünüyorum. Tek bir zip içinden çıkartalım :)

Ayrıca ofiste de konuştuğumuz gibi bakıcısız duran java ile alakalı paketleri
üstleneceğim bunu da thread' i bölmemek için ayrı bir mail ile bildiririm ;)

Mete Alpaslan

[1]  http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-March/017478.html