[Gelistirici] Depo sorunları - distribution.xml / component.xml

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
6 Nis 2009 Pzt 09:47:37 EEST

Merhaba;

Monday 06 April 2009 tarihinde, Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> Çarşamba 01 Nisan 2009 günü (saat 21:09:10) Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
>
> Biraz geç oldu ama, well-formed bir XML'de tek bir kök elemanı olabileceği
> için, yukarıdaki içeriğin <Components> filan gibi bir kök elemanının içine
> yazılması gerekiyor. Hatırlatayım dedim.
> Böyle şeyleri de hep Fatih yazardı ama, kısmet banaymış bu sefer :)

component.xml'de kök için <PISI> kullanıyoruz, buraya yapıştırmamışım -
<Components> daha şık tabii, nasıl derseniz...

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]