[Gelistirici] Depo sorunları - distribution.xml / component.xml

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
6 Nis 2009 Pzt 08:00:55 EEST

Çarşamba 01 Nisan 2009 günü (saat 21:09:10) Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Bu dosya şöyle bir şey olacak :
> -------8<----------------------------------
> <Component>
>         <Name>kernel.drivers</Name>
>                 <LocalName xml:lang="en">Kernel Drivers</LocalName>
>                 <LocalName xml:lang="tr">Çekirdek Sürücüleri</LocalName>
>                 <Summary xml:lang="en">Various kernel drivers</Summary>
>                 <Summary xml:lang="tr">Çeşitli çekirdek
> sürücüleri</Summary> <Description xml:lang="en">In this component are
> various kernel drivers that are not built into the base kernel, but that
> can be installed or removed later on.</Description>
> [...]

Biraz geç oldu ama, well-formed bir XML'de tek bir kök elemanı olabileceği
için, yukarıdaki içeriğin <Components> filan gibi bir kök elemanının içine
yazılması gerekiyor. Hatırlatayım dedim.

Böyle şeyleri de hep Fatih yazardı ama, kısmet banaymış bu sefer :)

--
Gökçen Eraslan