[Gelistirici] Paket Arama - Yayın işlemleri

Ahmet Emre Aladağ emre at emrealadag.com
24 Eyl 2008 Çar 15:30:00 EEST

> Yaptığın çalışmanın tüm kullanıcıların hizmetine sunulması için
> sabırsızlanıyor olabilirsin ama "hatırlatma" gibi bir durum söz konusu
> olunca
> bunun eposta-listesine değil de direk bana, yani hatırlaması gereken kişiye
> yapılması daha uygun düşerdi diye düşünüyorum.

Merhaba,

Yanlış anlama, öyle bir niyetim yoktu. Sadece buildfarmla ilgili işlemlerle
Ekin ilgileniyor diye biliyordum. Malum 2007 ve 2008 buildfarm'ının
içerisine sql oluşturucu scriptin konulması ve cron'lanması gerekiyor.

Dolayısıyla birden fazla kişiyi ilgilendirebileceğini düşündüğüm için bu
listeye gönderdim.

İyi Çalışmalar...