[Gelistirici] Paket Arama - Yayın işlemleri

Taner Tas taner at pardus.org.tr
24 Eyl 2008 Çar 13:55:21 EEST

Merhaba Emre,

Gecikmenin boyutu, projenin unutulacağı gibi bir fikre kapılmana vesile olacak
büyüklükte değil sanıyorum. Emek verip ortaya çıkardığın bu çalışmanın en
kısa zamanda hayata geçirilmesi hepimizin isteği. Gerekenin yapılacağı
konusunda için rahat olsun.

Yaptığın çalışmanın tüm kullanıcıların hizmetine sunulması için
sabırsızlanıyor olabilirsin ama "hatırlatma" gibi bir durum söz konusu olunca
bunun eposta-listesine değil de direk bana, yani hatırlaması gereken kişiye
yapılması daha uygun düşerdi diye düşünüyorum.

İyi günler

Taner Taş