[Gelistirici] 2007 kararli deposuna guncellemeler ne zaman aktarilacak?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
22 Eyl 2008 Pzt 11:49:13 EEST

Merhaba;

Pazartesi 15 Eylül 2008 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  Daha once de konusulmustu, 2007 deposu henuz "sadece guvenlik
> guncellemesi yapilir" hale girmedigi soylenmisti. Balik bastan kokar,
> cekirdek gelistiricilerinin hicbiri (guvenlik guncellemeleri disinda)
> yaptiklari guncellemeleri 2007'ye aktarmiyorlar, oyle olunca kalan
> gelistiricilerin cogunlugu guncellemelerini 2007'ye aktarmiyor.

Haklısın, 2007 biraz üvey evlat görünümde - durum hala aynı, kararlı sürüm
bakım ekibinin "sec. only" diye bir kararı yok, ben kendi adıma sec.
dışındaki güncellemelere mutlu bile oluyorum :-)

>  Ote yandan ben en azindan kendi paketlerimi 2007'ye aktarmaya ozen
> gosteriyorum. Ama o da bir ise yaramiyor :(. 1 ay once guncelledigim,
> daha test surecine bile girmemis paketim var, 2007 kararli depoya
> aktarilmayi bekleyen.

Test süreci test ekibinin bir yanlış anlaşması nedeniyle sekteye uğramış,
Sürüm yöneticisi "buraya kadar" diyene kadar eski ACK/NACK ve test
süreçlerini işleteceğiz.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]