[Gelistirici] 2007 kararli deposuna guncellemeler ne zaman aktarilacak?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
15 Eyl 2008 Pzt 23:52:13 EEST

Merhaba,

 Daha once de konusulmustu, 2007 deposu henuz "sadece guvenlik
guncellemesi yapilir" hale girmedigi soylenmisti. Balik bastan kokar,
cekirdek gelistiricilerinin hicbiri (guvenlik guncellemeleri disinda)
yaptiklari guncellemeleri 2007'ye aktarmiyorlar, oyle olunca kalan
gelistiricilerin cogunlugu guncellemelerini 2007'ye aktarmiyor.

 Ote yandan ben en azindan kendi paketlerimi 2007'ye aktarmaya ozen
gosteriyorum. Ama o da bir ise yaramiyor :(. 1 ay once guncelledigim,
daha test surecine bile girmemis paketim var, 2007 kararli depoya
aktarilmayi bekleyen.

 2007'ye guvenlik guncellemeleri disinda guncelleme girmeyecekse
soyleyin, ben de bosuna kasmayayim 2007'de de guncelleme yapmaya.

                   Doruk