[Gelistirici] [paketler-commits] r53711 - devel/programming/languages/lisp/clisp

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
22 Eyl 2008 Pzt 02:34:35 EEST

On Friday 19 September 2008 08:29:47 Faik Uygur wrote:

> İnanç, bu paketi derledin mi?
>
> - Faik

Kusura bakmayın biraz gecikti ama malum hafta sonu. Devel deposundaki clispin
derlenebilmesi için ffcall kitaplığı gerekli. Reviewde Faik'in yaptığı
pakette bir şeyler hatalı gibi. O paket ile deneyince derlenmedi. [1]
adresindeki paket ile sorunsuzca derleniyor.

Diğer önemli bir konu da libsigsegv bağımlılığı. Bu paketin 2.6 versiyonu ile
clispi derleyemiyoruz. İlla ki 2.5 sürümü olması lazım. Nette bakınca bununla
ilgili bir yama falan da bulamadım. Depodaki sürümü 2.5 den 2.6'ya Faik
yükseltmiş ama sanırım bu birşeyleri kırmış [2]. Pspece de bunu belirtmek
amaçlı "<Dependency release="2.5">libsigsegv</Dependency>" ekledim. Bu hali
ile farm derlermi bilmiyorum. Bunu 2.5 sürümüne çekip reviewdeki paketi de
düzelttikten sonra bu paketleri [ffcall, clisp, maxima] depoya alabiliriz.

[1]http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/inanc/ffcall/
[2]http://mail-index.netbsd.org/pkgsrc-users/2008/09/12/msg008029.html