[Gelistirici] [paketler-commits] r53711 - devel/programming/languages/lisp/clisp

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
20 Eyl 2008 Cmt 01:44:06 EEST

On Friday 19 September 2008 08:29:47 Faik Uygur wrote:

> İnanç, bu paketi derledin mi?
>
> - Faik

Kusura bakmayın tüm gün işim olduğu için yeni gelebildim eve. Clisp'i
derlerken zlib modülünü disable ederek derlemiştim (maxima lazım olduğu için
uğraşmadım bununla) ama merge isterken unuttum böyle olduğunu. Şimdi bakınca
FFI'yi bulamadığından derlenmiyor. Ve sanırım ffcall librarysini istiyor.
Şimdilik bu paket merge etmeyelim. Soruna bu gece bakıp durumu tekrar
bildiririm.