[Gelistirici] [paketler-commits] r53827 - in playground/review/applications/network/ekiga: . comar files

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
20 Eyl 2008 Cmt 15:54:33 EEST

Akın Ömeroğlu wrote On 20-09-2008 14:43:

> Evet. Aslında GPLv2 olan bir kodu kullanırken kod sahibi size bu sözleşmenin
> koşullarına uyduğunuz takdirde size sözleşmede belirttiği koşullarla kodunu
> kullanma izni veriyor.
>
> Bu durumda kodun GPLv2'e aykırı bir şekilde kullanılması durumunda kod sahibi
> telif hakları bitene kadar kodunu koruyabiliyor.

bu son yazdığınız svn'de bir yerde yazıyor mu lisanslar arasında ya da
ayrı bir kenarda sözleşme olarak? yazıyorsa nerede yazıyor?

bir de merakımdan soruyorum, Tübitak kopiraytı olmayan kodlarda gplv2'ye
aykırı bir kullanım sözkonusu olduğu zaman o kodların sahiplerinin ne
gibi bir "telif" hakkı olmakta?

artı son bir soru daha, çekirdek ekibin geliştirdiği Tübitak kopiraytlı
bir paketin Tübitak'tan maaş almayan ve harcadığı emeğin kopiraytını
Tübitak'a bırakmak istemeyen bir geliştirici tarafından devralınması
durumunda actions.py dosyasındaki kopirayt satırında yapılacak
değişiklikler herhangi bir hak ihlali yaratıyor mu? yaratıyorsa bu
konuda link vererek bizi aydınlatmanız mümkün mü efenim? (=

iyi çalışmalar

-serdar