[Gelistirici] r53373 - in 2008/desktop/kde4/base/kdepim4: . files

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
14 Eyl 2008 Paz 11:08:35 EEST

Sunday 14 September 2008 Tarihinde Fatih dedi ki:
> Bu şekilde çok satırlı comment kullanabiliyor muyuz?

Tabii ki kullanabiliyoruz, neden kullanmayalım ki. paketler.pardus.org.tr
yanlış gösteriyorsa düzeltilir, o gösteremiyor diye kullanmamazlık etmeyelim
:)

Ben daha önce de kullandım bir kaç kez, zira kernel paketine bakarsan pek
güzel örnekleri var bunun :)

--
Gökçen Eraslan