[Gelistirici] r53373 - in 2008/desktop/kde4/base/kdepim4: . files

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
14 Eyl 2008 Paz 10:10:06 EEST

14 Eyl 2008 Paz tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> +        <Update release="6">
> +            <Date>2008-09-12</Date>
> +            <Version>4.1.1</Version>
> +            <Comment>
> +                * Strigi dep added, strigi 0.6 patch added to compile with
> new strigi +                * User Agent set to Pardus in akregator
> +                * Pardus planet feeds are added to Akregator
> +                * Fixed crash in "New Mail" caused by us-ascii charset
> +            </Comment>
> +            <Name>Gökçen Eraslan</Name>
> +            <Email>gokcen at pardus.org.tr</Email>
> [...]

Bu şekilde çok satırlı comment kullanabiliyor muyuz? Tek satır kuralı vardı
diye commentleri tek satıra sığdırmak gibi bir gayrete giriyorum çoğu
zaman :). Bildiğim kadarıyla da bu yorumların gösterildiği tek arayüz
paketler.pardus.org.tr. Bunun sorun oluşturup oluşturmadığını açıklığa
kavuştursak?

Benim oyum bunlara izin verilip arayüzlerin düzeltilmesinden yana.

P.S. Şimdi baktım da paketler.pardus.org.tr'de bu tür yorumlar tek satır
şeklinde birleştirilmiş görünüyor.