[Gelistirici] Contrib Depo Farkları ve Deponun Durumu

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
14 Eyl 2008 Paz 05:52:44 EEST

Saturday 13 September 2008 Tarihinde 23:57:10 yazmıştı:
> Olaylar hakkında bu tarz yorumlar yapmadan önce doğru düzgün bilgi
> edinmenizi tavsiye ederim.
Diğer konularda yorum yapmayacağım ama bu noktada şunu söylemek istiyorum,
eğer bir bilgi edindiysen kaynaklarıyla paylaşırsın, biz de böylece
pardus-dedikodu listesinin gerekli olduğunu düşünmeyiz ;)

Yok bilgiyi paylaşmayacaksan da "birinden böyle duydum falan filan" şeklinde
bir e-posta atmazsın.