[Gelistirici] Contrib Depo Farkları ve Deponun Durumu

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
13 Eyl 2008 Cmt 23:57:10 EEST

On Saturday 13 September 2008 23:37:52 Recep KIRMIZI wrote:

> Kimler söylüyorlar?
> Kimlerin erişimi varmış?
> Kaç kere erişmişler?
> Amaçları neymiş?
>
> Bir tane daha listemi açsak ne yapsak?
>
> pardus-dedikodu at pardus.org.tr

Olaylar hakkında bu tarz yorumlar yapmadan önce doğru düzgün bilgi edinmenizi
tavsiye ederim.

> [...]
> yapardı? He contrib için yeni bir sorumlu gerekiyorsa ve oylama yapılırsa;
> oyum peşinen bellidir :)
> Eğer kendileri de isterlerse:
> 1. aday Kenan Pelit. İkinci olarak Murat Şenel. Üçüncü gerekirse ve Lkd den
> vakit ayırabilirse Doruk Fişek.
> Murat ve Doruk nispeten daha yoğun göründüklerinden. Kenan abinin bu işi
> çok daha hakkını vererek yapabileceğini düşünmekteyim.
> Hem depoyu rahatlıkla idare edebilecek teknik yeterliliğe hem de topluluğa
> gereken saygıyı gösterebilecek olgunluğa sahip katkıcı bir arkadaşımızdır

Anlayamadığınızı gördüğüm diğer bir konuya gelince; mesele benim ne yapıp
yapmayacağım değil. Pardus dağıtımının geliştirciler için sunmuş olduğu
geliştirme araçlarından her geliştirici eşit orada faydalanabilmeli diye
düşünüyorum. Bugün 2008 svn deposuna erişim hakkı belirtilen kişilerdenden
başka kimse de yok. Bu dağıtımın bir politikası. Bu politikaya aykırı hareket
etmek ne kadar doğru bir davranış sizce?

Asıl konuya geri dönecek olursak dert bu değil. Sadece contrib deposunda
bekleyen 476 paket. Bu konunun çözümü ile ilgili konuşursak daha faydalı bir
sonuca ulaşacağımızı düşünüyorum.