[Gelistirici] Contrib Depo Farkları ve Deponun Durumu

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
14 Eyl 2008 Paz 01:14:30 EEST

14 Eyl 2008 Paz tarihinde, Burak Çalışkan şunları yazmıştı:
> Ortada 3 ay gibi uzun bir zaman var. 476 paket bu güne kadar 2008 e
> kadar aktarılabilirdi. Bunun geliştirme aşamasındaki bölümleride var. Bu
> güne kadar gelmiş olmasından ve ilgilenen birisi olmadığına göre, bazı
> paketleri ben güncelleyeceğim. Bu kadar uzamasa hiç oralıklı olmazdım.
> Çünkü, sorumlusu olan paket sahibidir.

Bu paketler, (eski) bakıcıları ilgilenmediği için 2008'e aktarılamadı. Bu
iş bir betik ile de yapılabilirdi (hatta, birçok paket değişiklik yapmadan
derlenebilir durumdadır). Ancak bu kadarla bitmiyor ne yazık ki. Doruk'un
da dediği gibi, bu paketlere, paketlerle ilgilenebilecek *bakıcılar*
gerekiyor.