[Gelistirici] Contrib Depo Farkları ve Deponun Durumu

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
14 Eyl 2008 Paz 00:17:44 EEST

> Contrib deposunda paketçileri tarafından merge edilmeyi bekleyen 476 paket
> var. 2008 sürümü çıkalı yaklaşık 3 ay oldu. Öyle ki bugün 2008.1 sürümü bile
> taglendi. Ama contrib deposu hızla çöplük olmaya doğru ilerliyor. Paketçileri
> çeşitli sebeplerden dolayı bu paketlerle ilgilenemiyor olmalılar diye
> düşünüyorum. Şu an aklıma gelen bir çözüm önerisi yok ama buna bir çözüm
> bulmalıyız. Tüm gelişticiler ile ele ele vererek bir şeyler yapılabilir
> belki.

Ortada 3 ay gibi uzun bir zaman var. 476 paket bu güne kadar 2008 e
kadar aktarılabilirdi. Bunun geliştirme aşamasındaki bölümleride var. Bu
güne kadar gelmiş olmasından ve ilgilenen birisi olmadığına göre, bazı
paketleri ben güncelleyeceğim. Bu kadar uzamasa hiç oralıklı olmazdım.
Çünkü, sorumlusu olan paket sahibidir.