[Gelistirici] GTK sistem yerelleri

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Eyl 2008 Sal 13:10:30 EEST

09 Eyl 2008 Sal tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Tue, 09 Sep 2008 12:15:28 +0300, Burak Çalışkan <burakclskn at gmail.com> :
>
> Bir ornegi, Avidemux'in Klingonca destegi var mesela :)

> Resmen desteklenmeyen dilleri programdan ayri bir paket yapmak bence de
> mantikli.
>
> Resmen desteklenen dil paketlerini ana paketten ayirip ayirmamaya paket
> sahibi paket bazinda karar verebilir bence.

Resmen desteklenen dillerin listesi her değiştiğinde başka sorunlar yaşıyoruz.
En son k3b-i18n paketinde yaşadık bu sorunu. Güncellemede kullanıcının yereli
silinebiliyor.

Bir dosyayı ikide bir bir paketten diğerine taşımak iyi bir fikir değil bence.