[Gelistirici] Derlenmiş python modülleri

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
4 Eyl 2008 Per 22:22:00 EEST

Onur Küçük wrote:

>  Çalışmasında bir sorun oluşturuyor mu ? Oluşturmuyor diye hatırlıyorum, tek
> sorun belki ilk açılışta yaşanıyordur.
>
>  Assert için pyo tutmasak da olur, en azından kurulumda bayağı bir zaman
> kazanmış oluyor. Hepsini toptan atmak da ilk açılışta ciddi bir hız kaybı
> getirmiyorsa yapabiliriz bence.

Test deposundaki yeni python'a geçtikten sonra, sandbox açıkken gimp
paketini inşa ediyorken karşılaştığım bir sorun var. install()'un
sonunda, /usr/lib/python2.5/ altındaki standart python modüllerinin pyo
dosyalarını tek tek open() ve unlink() etmeye çalışıyor pisi ve
sandbox'tan dolayı inşa patlıyor.

Eski python'a geçince düzeldi.

Bilginize.

--