[Gelistirici] Derlenmiş python modülleri

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Eyl 2008 Çar 09:13:16 EEST

Merhaba;

Pazartesi 01 Eylül 2008 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Çalışmasında bir sorun oluşturuyor mu ? Oluşturmuyor diye hatırlıyorum,
> tek sorun belki ilk açılışta yaşanıyordur.
>
>  Assert için pyo tutmasak da olur, en azından kurulumda bayağı bir zaman
> kazanmış oluyor. Hepsini toptan atmak da ilk açılışta ciddi bir hız kaybı
> getirmiyorsa yapabiliriz bence.

Burada da bulunsun, aşağıdaki commit ile bağladık bu konuyu :
Author: fatih
Date: Tue Sep  2 15:42:48 2008
New Revision: 52269

Modified:
   devel/system/base/python/actions.py
   devel/system/base/python/comar/pakhandler.py
   devel/system/base/python/pspec.xml
Log:
* Do not create .pyo files.
* Remove idlelib module.
* Remove commented/disabled python-tk package. It will be a separate
  package.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]