[Gelistirici] Pardus ve Open Source Tıp Uygulamaları

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
31 Eki 2008 Cum 12:05:53 EET

Merhaba;

Cuma 31 Ekim 2008 tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> [0] adresindeki uygulama linux üzerinde çalışabilen en gelişmiş tıp
> uygulamalarından biri. Program ile BT, MR, vs. görüntüleri rahatça işleyip
> görüntüleyebiliyorum. Bu uygulamayı paketleyip depoya aktarma
> düşüncesindeyim. Ama önümde bir engel var. Paketin sayfasındaki tarball [2]
> derlenmiş çalıştırılabilir halde. Ama bildiğim kadarıyla Pardus olarak
> depoya aktaracağımız paketleri kaynak kodlarından kendi parametrelerimiz
> ile derleyip sonra dağıtıyoruz. Bu paketin [1] adresinde kodları mevcut. Bu
> [...]

Bana gerekli bilgileri gönderirsen (trunk'İ tarlamak yetiyor mu ?) hazırlayıp
koyayım web'e..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]