[Gelistirici] Pardus ve Open Source Tıp Uygulamaları

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
31 Eki 2008 Cum 11:56:34 EET

Merhaba;

[0] adresindeki uygulama linux üzerinde çalışabilen en gelişmiş tıp
uygulamalarından biri. Program ile BT, MR, vs. görüntüleri rahatça işleyip
görüntüleyebiliyorum. Bu uygulamayı paketleyip depoya aktarma
düşüncesindeyim. Ama önümde bir engel var. Paketin sayfasındaki tarball [2]
derlenmiş çalıştırılabilir halde. Ama bildiğim kadarıyla Pardus olarak depoya
aktaracağımız paketleri kaynak kodlarından kendi parametrelerimiz ile
derleyip sonra dağıtıyoruz. Bu paketin [1] adresinde kodları mevcut. Bu
kodları indirip tarball yapmaya çalışınca  ~160mb civarında bi şey yapıyor.
Bunu upload edebileceğim bir yer yok. Küçük boyutlu dosyaları googlecode'a
yükleyip hallediyordum. Bunun ne yazık ki öyle bir şansım yok. Çekirdek
ekipten biri bu problem için yardımcı olabilirmi acaba? Öneriler, fikirler?

[0]= http://www.slicer.org/
[1]= http://svn.slicer.org/Slicer3/trunk/
[2]= http://www.slicer.org/DownloadSlicer.php/Release/linux-x86

İyi çalışmalar