[Gelistirici] 2009 yol haritası.

selim ok selimok at gmail.com
30 Eki 2008 Per 19:54:33 EET

26 Ekim 2008 Pazar 01:09 tarihinde Akın Ömeroğlu <akin at omeroglu.net> yazdı:

> Biraz thread çalmak gibi olacak ama bu arada takip ediyorsanız,
> Özgürlükİçin
> yeni fikirler arayüzünde gelecek sürümlerde uygulanabilecek hoş fikirler
> geliyor. Listeyi bunaltmayacak bir sıklıkta bu fikirlerin toplandığı bir
> özeti sizlerle paylaşmak isteriz. Belki arasından sürümde bu da olsa
> dediğiniz bir şeyler çıkabilir. Ne dersiniz Onur ve Selim?

 Öncelikle cevabim geciktigi icin özür dilerim.

Beyin ve forumun diger bölümlerinde ortaya atilan fikirleri olabildigince
takip etmeye ve önemli bulduklarimi not etmeye gayret ediyorum. Okuldu, i$ti
:) derken pek az vaktim kaliyor. Bu nedenle simdiye kadar bu not ettigim
fikirleri düzenleyip bir yerde toplama sansim olmadi.

Benim önerim bu fikirleri Fikir basligi, aciklamasi, (belki önemi),
üstleneni ve ilerleme durumu ile birlikte paragraflar halinde Wiki'ye
eklemek. Böylece hem kolayca takip edilebilir, hem de fikir üstlenmek
isteyen kolayca, ben aldim bunu diyip altina ismini yazabilir. Biz de hangi
fikir sahiplenilmis, durumu neymis bilebiliriz. Sürüme göre de kendimizi
ayarlariz.

Bu öneriye itirazi olan yoksa bos bulundugum bir vakitte (ah ah) bu sayfayi
olusturup liste ile paylasacagim.

Sonuc olarak OI tayfasinin :) bunca is arasinda bir de bu fikirleri
raporlamasina gerek yok. Tabii arada bir olusturdugumuz listeyi takip edip,
"söyle bir fikir gelmisti bunu da listeye eklesek nasil olur?" derlerse
yanaklarindan öperiz :D

Iyi calismalar,
Selim

Not: Eger o vakit denilen seyden bolca bulabilirsem, bir fikir nasil olmali
konusuna deginen ufak bir yazi hazirlayacagim. Fikir ve önerilerinizi
simdiden alabilirim.

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/