[Gelistirici] Kırık ters bağımlılıklar

Murat Senel muratasenel at gmail.com
30 Eki 2008 Per 14:31:25 EET

30 Ekim 2008 Perşembe 14:06 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>yazdı:

> Merhaba;
>
> Salı 28 Ekim 2008 tarihinde, Murat Senel şunları yazmıştı:
>
> Bilinçli ya da bilinçsiz kırmamalıyız, _sadece_ Devil güncelleyen
> kullanıcıların sistemi kırık kalacak bu durumda - BreaksABI tipi bir ters
> bağımlılıkları da güncelle desteğimiz oladığı sürece bu güncelleme yanlış.
>
> $ pisi info DevIL
> Ad: DevIL, versiyon 1.7.2, sürüm 4, inşa 2
> [....]
> Ters bağımlılıklar: ogre cegui graphviz
>
> Doğru şekilde revert eder misin ?
> --
> İyi Çalışmalar;
> [...]

Bilinçli kırdım dedim ama aslında yanlış ifade ettim. Kırılan birşey yok
şuan, sadece Ertan smc'nin çalışmamasının sebebini DevIL paketi ile ilgili
sanmıştı. Fakat smc'nin problemi, depend ettiği cegui paketinde dependency
olarak FreeImage yerine DevIL yazılmıs olmasıydı ki cegui paketinde bunu
zaten düzelttim ve merge istedim.

Murat