[Gelistirici] Kırık ters bağımlılıklar

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
30 Eki 2008 Per 14:06:55 EET

Merhaba;

Salı 28 Ekim 2008 tarihinde, Murat Senel şunları yazmıştı:
> Bilinçli kırdım, çünkü CEGUI güncellemesi de var ama henüz girmedi test
> deposuna :) Yarın itibariyle sorun kalmayacak. Fakat yine de başka bir
> hatayı tespit etmeme sebep oldun, teşekkürler :)

Bilinçli ya da bilinçsiz kırmamalıyız, _sadece_ Devil güncelleyen
kullanıcıların sistemi kırık kalacak bu durumda - BreaksABI tipi bir ters
bağımlılıkları da güncelle desteğimiz oladığı sürece bu güncelleme yanlış.

$ pisi info DevIL
Ad: DevIL, versiyon 1.7.2, sürüm 4, inşa 2
[....]
Ters bağımlılıklar: ogre cegui graphviz

Doğru şekilde revert eder misin ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]