[Gelistirici] 2009 yol haritası.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Eki 2008 Pzt 14:40:53 EET

Sunday 26 October 2008 15:27:36 selim ok tarihinde şunları yazmıştı:
> 26 Ekim 2008 Pazar 00:47 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

 Bu distupdate hikayesinin YALI ile yapılmasında sıkıntılar var. Kullanıcı
sistemine CD dışında bir paket kurduğu anda YALI'nın gördüğü sistemde paket
güncellemesi sıkıntı oluyor. Bir ihtimal o paketi daha sonra güncelleyecek bir
sistem kurabiliriz ama ne kadar zor olur bilmiyorum.

 Bu işin GUI ile yapılması da başka bir dert, çünkü GUI programının ihtiyaç
duyduğu kitaplıklar komut satırındaki bir programa kıyasla çook daha fazla
oluyor. ABI kırdığımız noktada güncelleme yapmak bayağı zorlaşıyor.

 İlla çözümsüz demiyorum, belki güzel bir fikir / yöntemle bu işi genel bir
yapıya oturtabiliriz ama sıkıntısı çok, iyi planlamak bolca denemek lazım

> Bu gecisi mesela depo adresi degisikligi ile yapabiliriz ve bunun
> anlatildigi tüm belgelerde üzerine basa basa sorun cikabilecegini
> anlatiriz. Eminim kde'nin hededot uygulamasinin ayarlarinin kaybolmasi, tüm
> kde ayarlarini yeniden yapmaktan yada tüm tarayici yer imlerini geri
> yüklemekten daha kolay gelecektir kullanicilara ve pek azi bunu dert
> edecektir.

 2009 yolunun ortalarına doğru bunu ne kadar yapabiliyoruz bir daha
inceleyelim/deneyelim, ihtiyaç olursa yine Faik'in hazırladığı gibi bir
betikle bulduğumuz hataları da elle düzeltmeye çalışalım bakalım ne olacak.

> Benim düsüncelerim böyle efenim.
>
> Saygilar, sevgiler,

 saygılar sevgiler bizden :)