[Gelistirici] Review süreci hakkında

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
26 Eki 2008 Paz 23:24:46 EET

Mehmet Nur Olcay wrote:
> Merhaba,
>
> Review süreci hakkında önemli sıkıntılar var sanırım. Belki daha önce de
> konuşulmuştur ancak sıkıntı devam ettiği için tekrar yazmak istedim. Şu
> haliyle review süreci işlemiyor pek. Ya da çok ağır işliyor. Ayrıca bekleyen
> paketlerden, nerdeyse review diye yeni bir depo oluşacak.

Selam.

Endişeniz hakkında yakın zamanda bir politika ve daha iyi işleyen bir
mekanizma ortaya koymak aklımızdaydı aslında. Benim de review'da halen
bekleyen paketlerim var :)

Bu haftaiçinde şu anda review'da bekleyen paketlerin bir istatistiğini
çıkartacağım,(kaç paket var falan filan). Ki bu paketlerin bir kısmı çok
eskimiş ve tekrar bakıma ihtiyaç duyuyor olacaklar, bir kısmına belki
ihtiyaç kalmamış olacak. Kısacası bir temizlik + halen depoya girmesi
istenenlerin hızlıca review edilip eksiklerinin giderilip, depolara
girmesini sağlamaya çalışacağız.

Ondan sonra, hangi paketin contrib deposuna hangi paketin pardus
deposuna girmesi gerektiğine dair daha net bir politika belirleyip,
review sürecini netleştirip, daha hızlı ve sağlam bir şekilde
ilerlemesini sağlayacağız. Umuyorum :)

İyi akşamlar.

--

Ozan Çağlayan