[Gelistirici] [RFC] comar.Link()

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
26 Eki 2008 Paz 01:56:26 EEST

On Saturday 25 October 2008 21:46:22 Furkan Duman wrote:

> Python ile dinamik method oluşturmak mümkün müdür bilmiyorum ama,
> mesela asenkron method isimleri async prefix i ile oluşturulsa kodu
> okumak daha mı kolay olur?

> Örnek link.System.Service["cups"].startAsync(reply_handler=hede,
> error_handler=hodo)

Oradaki herşey dinamik olarak oluşturuluyordu zaten. Link sınıfı eğer büyük
harfle başlayan bir attribute'u istenirse çağrı build etmeye başlıyor, ikinci
aşamada ise sequence protokolü yardımıyla paket adını falan alıyordu.

Bu yazdığın gibi yapılabileceği gibi, link.System.Service.start.async() falan
gibi bile yapılabilir. Ya da reply ile error'ü de ayırmadan her çağrıya
Async=handlerfuncname gibi ek bir parametre eklenebilir vb.