[Gelistirici] [RFC] comar.Link()

Furkan Duman coderlord at gmail.com
25 Eki 2008 Cmt 21:46:22 EEST

25 Ekim 2008 Cumartesi 01:53 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> Manager geliştiricileri ve kodlara şöyle bir göz atanlar bilir, aslında
> comar-api'nin yapması gereken işi yapan iğrenç bir handler.py var. 3.0'da
> niyetim, comar-api'yi DBus uyumlu hale getirmek ve eskisi gibi temiz
> kodlar yazabilmek. Ne varsa eskilerde var...

Eskiye API'ye dönüşü destekliyorum. Kodlar daha kolay okunur hale
gelecektir şüphesiz.

> Sıkıntı, asenkron çağrılarda başlıyor. DBus bize asenkron çağrılar yapma
> fırsatı tanıyor, bu sayede COMAR'dan cevap gelene kadar beklememiz
> gerekmiyor. Çağrının asenkron olması gerektiğini bir şekilde belirtmemiz
> gerekiyor.

Python ile dinamik method oluşturmak mümkün müdür bilmiyorum ama,
mesela asenkron method isimleri async prefix i ile oluşturulsa kodu
okumak daha mı kolay olur?

Örnek link.System.Service["cups"].startAsync(reply_handler=hede,
error_handler=hodo)

gibi..

--
Furkan Duman